rinusinkreta.reismee.nl

Kreta !!!!!!!

Vala, aangekomen en geinstalleerd in mijn kamer. Op het eerste zicht was het niet echt zoals verwacht, maar het zal wel snel wennen. Ik heb een redelijk groote kamer gekregen ten opzichte van andere kamers, kleine badkamer en frigo... Ik moet zelfs nog een kookfornuis regelen maar dat vraag ik dan morgen wel aan de eigenaar :). Nu eerst een pintje drinken hehe, het is hier wel tof , alle erasmus studenten zitten hier samen in de living met hun laptop, gezellige sfeer dus !

Reacties

Reacties

Maxim Olivier

tmoet wreed gezellig zijn, zeg nie da je aant babbeln zijt via facebook me under é... en hopelijk voor u zitten der nie te veel Franse tussen :D

thijs

aa, wie da we daar hebben. Ik komme juste van Lissabon, kzatte daer wok tussen de erasmussers twope me fluppe. K zo zeggen tamusement en jaag et zwijn deur de bjitten!!!!

Steffen

Zeg rene, succes ee vint, vele ambiance en vele pinten.
aj were zit meugde ton kji trakteren

oma en opa verbeke

ben nu wel blie dake ol een bitje weg kan met mijn computer,alzo weten we ook een bitje hoe daje dat do steld. hebd wok veel groetjes van opa,zou wel blie zijn ok wete dat mijn mailtje deure komt bie u . groetjes oma

Lucas

Jeeps Rinus, volgend jaar ga ik vo 4 maand na Uganda, ook uitwisseling. Allé meer gericht na stage toe ma ton nog. Allé maakter tbeste van!

tante lieve

dag rinus, goed weer daar? er is terug een brief aangekomen voor louis(politie)! weet nog niet wat de inhoud is! blij dat je veilig griekse grond onder je voetjes hebt! gr. tante lieve

Rosa Mayumana

hey men , in amazing place you are , i hope you enjoy a lot , kisses

Rinus

ik kan hier moeilijk iedereen altijd antwoorden maar kdoe mijn best, dus steffen , ik drink er hier zeker 1tje op u hehe

voor tante lieve, hier alles goed, alles kan je volgen op de website, ik doe mijn best om up to date te blijven.

Rosa, i know crete is an amazing place, and you dont have to write " mayuamana " behind your name, for sure i remember you :d

oma

ik weet niet of mijn berichtjes door komen
groetjes oma

Rinus

Ja alle berichten die je hier zet komen door. je kan het ook zien als je terug naar dezelfde website gaat gaan kijken en dan zie je uw eigen reactie eronder staan :)

tante els

hier ben ik eindelijk ! leuk te horen dat het goed met je gaat, we hadden eigenlijk nie anders verwacht. Geniet maar zoveel mogelijk maar ook dat zal geen moeite kosten voor jou.
ondertussen gaat ons leven hier door! we zijn vorige week gaan skieen naar frankrijk, heel heel leuk. Gabrielle en Gilles hebben hun 1 ste ster gehaald.
volgende week is het gabrielle haar communie, dus het is hier dikke feest! we hebben een tent gehuurd voor in de tuin en lekker eten besteld en natuurlijk veeeeeeeeeel champieter, details volgen later nog.
voila, ik schrijf één dezer dagen nog wel verder! nog veel plezier daar. by by

Rinus

Hey tante els, ja hier alles ok hoor. je kan alles wel volgen op de blog e :). Ja ik zal er niet bij zijn op het communie feest maar het is hier morgen ook terug feest ;), we maken namelijk een uitstap met 60 erasmus studenten van Heraklion en 100 erasmus studenten van Athene! We gaan op een eiland een bbq doen en zwemmen natuurlijk. en Savonds is het dan fuif in de turnzaal van de school. Zondag volgt er wel nog een verhaal normaal :).

Proficiat aan Gabrielle en Gilles met hun ster ! da ze maar goed leren skieen want het is zo leuk om later op skie vakantie te gaan met vrienden !

vele groetjes

rinus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!