rinusinkreta.reismee.nl

The end !

Hey iedereen,

Met spijt in het hart is het einde in zicht, donderdag 17 juni kom ik terug naar huis. Morgen 16 juni doe ik mijn presentatie en als ik dat goed doe ( dat zal wel ) studeer ik morgen al af :). Dan speel ik nog met vrienden om 21.00 een wedstrijd voetbal en om 23.00 begint mijn afscheidsfeestje in ' Senses Club ' die ik heb georganiseerd voor de erasmus studenten. Zo kan ik nog van iedereen afscheid nemen en kunnen we nog een heus feestje bouwen.

Merci om mijn verhalen te volgen en reacties te plaatsen !!!

Reacties

Reacties

oma

ja rinus alles gaat zo rap voorbij , het was voor jou wel een schone tijd, wees maar dankbaar dat je die heb kunnen mee maken.
groetjes opa en oma

en nog een goede terug reis

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!