rinusinkreta.reismee.nl

Eerste dag in Kreta

Vanmorgen ben ik naar school geweest en heb enkele leerkrachten ontmoet, nu heb ik morgen een afspraak geregeld met mijn coördinator om mijn project te kiezen. Ze verwachten hier toch dat ik iedere dag aanwezig ben op school, maar dat zal wel geen probleem zijn. Deze middag heb ik in het restaurant van school gegeten, het is lekker maar geen klasse maaltijd... ik kende nog niet zoveel mensen dus na de maaltijd vertrok ik terug naar het hotel om dan vervolgens naar de carrefour te gaan winkelen om wat te eten enzo. daarna heb ik een wandeling op het strand gemaakt en mij een nieuwe voetbal gekocht :d, waarmee ik me ook een dikke 90 minuten heb kunnen bezig houden... deze avond ben ik dan met 2 meisjes van letland meegeweest naar het centrum van Heraklion en daar heb ik een Grieks telefoonnummer aangeschaft. dit is hier wel noodzakelijk aangezien iedereen bij dezelfde maatschappij zit en je 1200 minuten kan bellen en 1200 berichten kan sturen naar dezelfde maatschappij voor slechts 3 euro :d, dus dit is al geregeld. Daarna was het de bedoeling dat ik terug naar het hotel ging omdat die 2 meisjes een date hadden met 2 griekse jongens, maar doordat de mensen hier staken, was er geen busrit terug naar huis dus ben ik maar meegeweest op date haha, we zijn gaan bowlen maar we hebben ons wel enorm geamuseerd, zo heb ik er weer 2 vrienden bij. Kben hier 2 dagen en mijn netwerk breid zich al goed uit om het zo te zeggen. Het is wel nog altijd wat aanpassen aan vanalles, zeker aan de financiele uitgaven :)

Reacties

Reacties

David

Rinus,

Zeg zit jij toevallig niet in 'Hotel George'? Kzie dat uw kamer en uitzicht daar nog redelijk goed op trekken...
Als dat het geval is, George staat erom bekend om 'toeristen' (lees Erasmusstudenten) in de zak te zetten :p. En hij 'probeert' bij het vrouwelijk volk als je begrijpt wat ik bedoel :). Dus bij deze weet je dat ook weer. En als je denkt in de zak gezet te worden, gewoon even bellen naar school en die mannen gaan dat dan snel regelen.

Aja, Malaka is ook een redelijk belangrijk woordje wat je er nog veel zult horen :).

Mooie fotos, véél succes en plezier!

Malaka

Rinus

hey, nee ik zit in " park hotel " , alles is ok hier en ik wordt goed opgevangen. wat betekent het " malaka " ?

Ille

Heyla!
Amuseert u daar é! Geniet ervan, tzal wel een hele ervaring zijn!
Xx

Eline aka Linootje

Kalimera!
Alles goed daar in Kreta?
Kheb je dan niet meer gezien zondag, spijtig!
Alvast een zeer goed verblijf toegewenst met heel veel vriendschap...
Groetjes linootje

Jens Van Damme

Zeg , als alles goe verloopt is de kampioenenmatch gepland op 11april , klaat u wel nog wa meer weten! kzal de uitslagen ier op komen zetten van onze competitie ;)

Groeten Jens

Rinus

Jihaaaaa ideaal jenske. en kampioen gaan we spelen !!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!