rinusinkreta.reismee.nl

24 maart 2010, toch om te onthouden wi :d

Gisteren was een heel leuke dag. Dus ik moest voor de eerste keer gaan naar het labo om daar mijn project te bespreken, het is echter niet zo evident... ik weet zelf niet echt goed wat ik moet doen enzo maar dat loopt wel los. De griekse studenten waarmee ik moet samenwerken in het labo zijn ook toffe gasten, maar ze roken daar wel constant in het labo, gelukkig zit ik nu en dan keer in een andere kamer omdat mijn project blijkbaar momenteel gaat over hun weerstation, maar ik hoop dat ik nog iets anders kan doen ook omdat ik niet echt weet wat ze van me verwachten voor dat weerstation en ook of het wel goed genoeg is voor te slagen in Belgie. Nuja we zien wel ...

Na de les ben ik terug met de 2 meisjes van letland naar het centrum geweest en daar zijn we heel lekkere chocolade fondue gaan eten. Waneer ik terug in het hotel was ben ik met de auto meegegaan met de grieken en enkele erasmus studenten en zijn we gaan minivoetballen van 18 tot 20.00, gelijk da Freete zou zeggen, kheb ze al kletse gelekt hehe, we hebben die match zwaar gewonnen en iedereen was wel een beetje onder de indruk dat er voetballers rondlopen in belgie hehe. Op deze manier heb ik weer enkele griekse vrienden bij, het zien er wel een beetje gangsters uit hehe maar die moet je ook kennen hier ;), maar het zijn goeie gasten. Direct na de voetbal ben ik naar het hotel terug gelopen, het is iets van 4 km dus het was nog een goede oefening, en derest is met de auto gegaan en ik was maar 5 minuten later toegekomen :).

Na het sportieve gedeelte komt natuurlijk de ontspanning, we hebben met enkele erasmus studenten hier in onze gemeenschappelijke ruimte in het hotel iets gedronken tot rond 00.00 en zijn dan naar het centrum geweest, de hongaren hebben een auto en ook de zoon van de hotelbaas heeft een auto dus we hadden wel vervoer, en ja, ook 2 BOB's :). We zijn naar een club geweest maar daar drinken we niets , we gaan dan met enkele naar een kiosk en kopen daar bier voor 1 euro 30 cent en drinken dat daar dan op en gaan terug naar binnen want gisteren heb ik in de club zelf een pintje gekocht en het was 7 euro dus dat is niet betaalbaar. Toevallig kwamen we in die club 1 van die griekse voetballers tegen en ben ik daar nog iets mee gaan drinken, kmoet zeggen mijn vriendenkring vergroot met de dag :d, maar dat is waar het ook om gaat voor ERASMUS.

Vandaag is het hier een griekse feestdag dus ik kon lang uitslapen en vandaag is het een soort van parade in het centrum, waarschijnlijk ga ik daar wel naar gaan kijken.

Groetjes vanuit Kreta !!!!!

Reacties

Reacties

Remme

Nog gin fotoos van die letse meisjes??? :-)

Rinus

haha jah kpijdet wel daj ging vragen stellen :p , kijk kga vo gij expres keer mijne camera meepakken sebiet nor et centrum. kheb momenteel nog geen tijd gehad vo em mee te pakken omdak echt nog vanalles moe ontdekken wi iere... ma kga em sebiet meepakn als we nort centrum gaan

Remme

ideaal :-)
ge weet noois da wet in onze kop kriegn vo af te komn é :d

Griet

Tis weer maar daarin dat Remme geïnteresseerd is blijkbaar!!!! :-)

Rinus

ja blijkbaar haha , en als remme et wil weten, der staan wa extra foto's online :p

Remme

bij deze dank u!!! :-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!