rinusinkreta.reismee.nl

Vrijdag ( Feestdag ) 26-03-10

Smorgens ben ik naar school geweest en heb ik eindelijk wat duidelijkheid wat mijn project betreft, ik begin op maandag... ik was verrast omdat het normaal vakantie is maar in het labo blijven ze werken tot woensdag, dus ik heb nog niet echt vakantie. Alhoewel, Kreta is 3 maand vakantie !!!!

Waneer ik terug kwam van school ben ik met enkele erasmus studenten naar de carrefour geweest en we hebben wat alcohol gekocht omdat er savonds een feestje was.

Na het winkelen ben ik nog gaan lopen, ik heb een uur gelopen en precies 13 km afgelegd. Het is hier prachtig om te lopen, ik ben langs de kustlijn gaan lopen tot het einde van die muur die in het water loopt. 13km in een uur was zeker niet slecht omdat hier veel wind is en het is echt warm om te lopen...

Daarna ben ik nog gaan fitnessen met de erasmus studenten en savonds begon het feest dat ik en Martin ( de brit ) hebben georganiseerd. Iedereen kwam naar het hotel en het was super, wel veel te zwaar volgens de eigenaars omdat iedereen zat was en niets was opgeruimd hehe, maar het is geen probleem... Ze vonden dat we te veel gedronken hadden en te veel gefeest hebben hier dus hebben ze de regels aangepast, geen feestjes meer hier en geen alcohol ... Maar dat zal wel weer loslopen, het is allemaal een beetje overdreven ijgenlijk maar ok ... iedereen aanvaard de nieuwe regels en we gaan wel ergens anders :)

Het was tot nu toe al een zalige week !!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!