rinusinkreta.reismee.nl

Uitstapje naar Chania en het strand

Deze morgen hadden we met de meeste erasmus studenten van het Park Hotel afgesproken om naar Chania te gaan. Om 9 uur deze morgen moest iedereen verzamelen maar ik had problemen met mijn gsm om het uur te veranderen dus ik werd wakker, maakte mezelf klaar voor het uitstapje en ik was 1 uur te vroeg... dus de dag begon niet zo goed want ik kon dat uurtje slaap wel nog gebruiken. We hebben 2 wagens gehuurd en ik was 1 van de chaufeurs, we zijn in totaal met 4 auto's geweest en het was wel lachen dat, hier in griekenland rijden ze helemaal anders, veel agressiever... en het zijn hier niet anders dan bergen waar je moet in rijden. na 2 uur rijden kwamen we aan in chania en hebben we daar iets gedronken op de dijk. Daarna zijn we nog 1 uur verder door gereden naar een mooi afgelegen strand in de vrije natuur, het was prachtig! maar het leukste was ernaartoe rijden!!! het waren telkens kleine baantjes en het ging stijl omhoog en naar beneden en we reden er wel snel doorheen, het was precies zoals in een raly hehe. Op het strand hebben we wat gevoetbald en gezwommen... daarna zijn we terug geweest naar Chania om daar nog iets te gaan eten met de groep en rond 22.00 waren we terug thuis in het Park Hotel. Foto's komen nog online en ook enkele video's...

Youtube links filmpjes :

http://www.youtube.com/watch?v=iufuoaEpuMc ==> backflip

http://www.youtube.com/watch?v=xcuonXNjJmw ==> aut ritje

Reacties

Reacties

oma

t'is daar geestig maar let maar goed op,
groetjes oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!