rinusinkreta.reismee.nl

Knossos

Vandaag terug vroeg opgestaan voor een uitstapje met de erasmus groep naar Knossos, 1 van onze leerkrachten heeft ons daar rondgeleid en zo hebben we ook toegang gekregen tot enkele delen die niet toegankelijk zijn voor het publiek. Het was wel interessant maar na een halfuur begint het toch te vervelen hehe. Ik heb wel veel foto's genomen van die plaats... Het weer was vandaag terug in orde maar er waren wel enkele hevige rukwinden.

Ook heb ik vandaag besloten om niet terug te keren naar Belgie volgend weekend. Ik was nameklijk van plan om terug te keren voor de kampioenen wedstrijd van KFC izegem, maar miss zullen ze deze maandag al kampioen spelen en als dat niet het geval is staat het nog niet vast dat ze op zondag 11 april wel zouden winnen. Maar dit is niet echt de reden waarom ik niet terugkom, het is vooral om dat ik de kans heb om met de gehele erasmus groep goedkoop naar ' Santorini ' te gaan voor 4 dagen, de ferry vertrekt de dinsdagmorgen en komt terug zaterdagmiddag. We hebben een goedkoop hotel geboekt en gaan daar op het eiland Santorini eens gaan rondkijken en waarschijnlijk ook wel een feestje bouwen.

Nu is het vooral nog rustig, iedereen is in het hotel een beetje aan het rusten voor het feest dat Martin en Ik hebben georganiseerd :) , aangezien we na ons vorig feest niet meer mogen drinken in het hotel hebben we met iedereen om 9 afgesproken op het ' lion square ' en daar kunnen we op een pleintje ons uitleven om later op de avond nog naar een club te gaan...

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!