rinusinkreta.reismee.nl

Vanalles

De laatste dagen zijn niet veel speciaals geweest, ik heb vooral lang geslapen, gesport en gerelaxed... Dus veel valt er ijgenlijk niet te vertellen. Gisteren zijn we terug met enkele erasmus studenten uitgeweest naar het centrum , het blijft wel leuk zo, we drinken eerst in de loby van het hotel ( ja het is weer toegelaten ) en dan rond 1 uur gaan we naar het centrum omdat het in het centrum te duur is om iets te drinken ( tenzij in een kiosk ). Vandaag terug geslapen tot 12 uur, opgestaan en naar het strand geweest. daar hebben we nog wat uitgerust en in de zon gelegen, maar iedereen die mij kent weet wel dat ik niet kan stilzitten dus ik had mijn voetbal mee en heb een uurtje aan het water staan voetballen... Gelukkig want enekel marokaanse jongeren hebben mij opgemerkt en mij uitgenodigt om met hen mee te spelen vanavond om 21.00 op een prive terrein. Het is zaalvoetbal maar dan buiten in een soort kooi van netten en op kunstgras... ik weet niet echt wat ik moet verwachten, ofdat ze echt goed kunnen voetballen of niet maar dat zien we vanavond wel! ik heb er allesinds zin in, dit is wat ik nu vandaag nodig had want er valt niet veel te doen het weekend van pasen, dus nu heb ik terug iets om naar uit te kijken. Als ik goed speel vragen ze me miss wel meer voor een wedstrijd of kan ik miss wel deelnemen aan de competitie ( zoals de minivoetbal in belgie, 1 keer per week ). Dit zou geweldig zijn.

Ik hou jullie wel op de hoogte hoe het was vanavond...

Groetjes

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!