rinusinkreta.reismee.nl

Dag voor Santorini !

Vandaag weer lang geslapen tot 11 uur, opgestaan en buiten wat gaan voetballen. Daarna ben ik naar een bakkerij geweest die niet zover verwijderd is van het hotel. Ze hebben daar zeer lekker brood en ook veel zoetigheden. Ik koop daar meestel een belegd broodje die ik dan smiddags opeet... dat spaart geld uit en het is lekker ook. Ik neem meestal geen douche als ik opsta want dat heeft momenteel toch niet veel nut, doordat ik iedere keer een halfuurtje voetbal als ik opsta en daarna meestal ga gaan lopen of ga gaan fitnessen zweet ik toch constant, en dan nog niet te spreken van het warme weer hier. het blijft hier 22 graden en dat is wel zwaar na een tijdje, en weten dat het nog veel warmer moet ... Na het eten vanamiddag ben ik met Martin , mijn maat van Groot Brittanië naar de gym geweest, ik ken hier een meisje die zwemles geeft en voor haar club heeft ze een prive gym... via haar hebben we deze ook kunnen gebruiken maar niemand hier mag dat weten omdat we daar gratis kunnen gaan met haar maar normaal is dat alleen voor mensen die in de club zitten... hehe kheb hier al mijn connecties ;). na 2 uurtjes fitnessen heb ik mijn loopschoenen aangetrokken en weer begonnen aan mijn loopschema, ik zit nu in de 2de week. De eerste week was gewoon extensief lopen, vb 4 x 10 minuten met tussenin 5 minuten stretching ... deze week is het iets zwaarder , het extensieve interval. Nu was het 4 x 10 minuten lopen met tussenin1 minuut stretching , 2 minuten alles geven en terug 1 minuut stretching. Nu zit ik momenteel in de loby en straks gaan de meisjes weer eitjes bakken voor mij, dus kben gemakkelijk voor vanavond :). Ik zal de gehele week niets meer kunnen schrijven omdat ik morgenvroeg vertrek naar Santorini, een heel mooi eiland en we verblijven daar 5 dagen. dus op zaterdagmiddag zou ik terug moeten zijn. Dan hoor je wel meer...

Reacties

Reacties

lucas

Enjoy! :-)

tante lieve

hallo rinus, ik lees dat je al goed ingeburgerd bent in
kreta! ik wens je een goede vijfdaagse reis, geef uw ogen maar de kost en trek maar veel foto's dat we ook kunnen meegenieten!!!!
groeten van nonkel hubert,tante lieve en tuurke en luca!!!!

tante lieve

amai zeg rinus, zoveel plezier en zoveel dingen gezien!!! bijna zijn we hier jaloers!!! proficiat met jullie kampioenschap en doe zo verder,tot in 1ste!!!
ik verlang om de foto's te zien! by the way, vandaag lucas verbeke zijn verjaardag!!! gr tante lieve

Rinus

Proficiat met je verjaardag van gisteren Tante Lieve.
groetjes vanuit Kreta !

tante lieve

dank u wel rinus voor de felicitaties!
het is hier ook heel goed weer, maar vliegen zit er niet in vanwege de krater in iceland!!! je ziet dat de natuur het wint tegenover de mens!!
blijf je amuseren, ook vanavond op je fuifje in de school!! gr en tot later!!!! tante lieve

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!