rinusinkreta.reismee.nl

Uitstap naar Spinaloga en Kolokytha ( Mega Erasmus Event )

Deze morgen om 6.00 zeer vroeg moeten opstaan want om 6.30 zijn we met alles erasmus studenten van het hotel richting de haven vertrokken want daar zijn vanmorgen om 7.30 enkele studenten ( 57 ) van Athene toegekomen, het waren ook allemaal erasmus studenten. Wij waren met 65 erasmus studenten van Heraklion dus we waren met een grote groep. Van de haven zijn we per bus vertrokken naar Elounta waar we per Cruise vertrokken zijn naar het eerste eiland Spinaloga. Het was niet echt een cruise schip maar meer een toeristisch bootje maar wel heel gezellig met zo een groote groep erasmus studenten ( twas veel ambiance ). Het eiland Spinaloga is zoals Molokai... het is een eiland waar melaatsen werden geplaatst... het is er heel mooi en echt de moeite om te zien. Na een rondwandeling daar hebben we de boot genomen naar Kolokytha waar we een bbq op de boot hebben gedaan en waar we naar het strand zijn geweest. Opnieuw was het er prachtig en we konden van de rotsen duiken! Het ging allemaal snel voorbij want we waren om 17.30 al terug in Heraklion waar de studenten van Athene naar hun hotel zijn gebracht en wij rusten nu wat uit omdat er vanavond grote fuif is met alle studenten van erasmus en ook andere griekse studenten. Het zal zeker de moeite zijn !!!!

Foto's volgen zo snel mogelijk !