rinusinkreta.reismee.nl

Vanalles

Zonder reden schrijf ik nog eens een berichtje op mijn webblog, waarschijnlijk ook omdat ik hier terug verveeld zit in het labo en er nog niemand aanwezig is :). Gisteren was geen speciale dag, ik ben naar school geweest en erna gaan lopen, ik ben redelijk diep geweest maar het was nodig ook :). Daarna ben ik naar de fitness geweest en daar kwam een Griek mij vragen of ik wou meedoen met een Grieks team in een toernooi dit weekend. Hij had mij blijkbaar al zien spelen en wou mij in zijn team. Vorig jaar was zijn team 2des in het toernooi en dit jaar willen ze winnen, ik weet niet wat ik er moet van verwachten want alle Griekse ploegen waar ik al tegen gespeeld heb stelden niet veel voor, dus ik hoop dat mijn ploeg wel iets waard is en dat ik ook goed zal spelen. Op deze manier kan ik weer een hoop nieuwe mensen leren kennen en ook het prijzengeld is 600 tot 800 euro voor de winnaars, dat is wel de moeite :). Het is op kunstgras en het terrein is prachtig, de pleintjes zijn hier veel beter dan in Belgie... ook is het 8 tegen 8 spelen. De zaterdag zijn er 5 wedstrijden van telkens 30 minuten... Donderdag ging deze persoon me contacteren en mij vertellen waneer we spelen, ik hoop dat deze keer alles doorgaat en dat ik mezelf kan bewijzen zodat ik later miss meer met hen kan spelen :).

Als ik terug thuis was van de fitness was ik verwachtende dat het een rustige avond ging zijn, wat met de laptop bezig zijn en een filmpje kijken... maar enkele studenten waren van plan om naar het centrum te gaan en ik zag dat wel zitten, maar ik wou niet lang blijven. Eenmaal aangekomen zijn we iets gaan drinken op ' lionsquare ' pintje gaan kopen in de kiosk en op de bankjes buiten drinken... Er waren een 20tig tal mensen aanwezig van erasmus maar in het begin was het redelijk saai... Maar toen kwamen de Spaanse erasmus studenten, hier heb je de studenten van ' parkhotel ' waar ik zit en deze mensen trekken veel met elkaar op, en dan in het centrum heb je de Spaanse erasmus studenten en deze zijn met 20 of meer. Dus ik kende de Spaanse studenten niet echt goed maar ik wist wel dat zei de groep zijn die het meeste sfeer brengen op ieder feestje of uitstap, dus ik heb mij in de Spaanse groep gemengd met als gevolg dat het een late avond werd maar zeer leuk, veel nieuwe mensen leren kennen en ik heb me echt goed geamuseerd. Ook zitten er enkele voetballers tussen dus dat wordt gegarandeerd weer voetballen :)

Nu ben ik terug in het labo aan het wachten op mijn leeraar en deze namiddag wil ik op zoek gaan naar een wassalon die eens al mijn kleren deftig kan wassen, zelfwas lukt wel maar het is namelijk niet al dat...

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!