rinusinkreta.reismee.nl

Toernooi !

Het is alweer een tijdje geleden dat ik nog iets geschreven heb, maar dat was omdat er deze week niet veel speciaals gebeurd is. Dit weekend was er wel een toernooi, er waren 33 ploegen aanwezig en per persoon moet je 8 euro betalen om te mogen meedoen. Het is 8 tegen 8 op een aangepast veld ( zeer mooi ) en het toernooi ging door op zaterdag en zondag. Ik speelde in een team met enkel Grieken, maar ze konden wel redelijk voetballen... ook was er een team met Spaanse Erasmus studenten dus er was altijd aangenaam gezelschap aanwezig. De zaterdag waren het dus voorronden, we zijn eerste geëindigd in onze poule en mochten dus op zondag spelen. Enkel de eerste 2 ploegen mochten zondag spelen, voor de nummer 3 en 4 in de poule was het direct over en uit. We zijn dan de zaterdagavond in de club gaan vieren ( op de kosten van de ploeg ) omdat we geplaatst waren. Het was dik in orde en onze eerste wedstrijd was pas om 16.00 dus we konden lang uitslapen. Dus de eerste wedstrijd was voor de 1/8 finales en die hebben we gewonnen met 15-1, de kwartfinale hebben we gewonnen met 5-1 en in de halve finale hebben we 0-0 gespeeld tegen de winnaar van het toernooi. Omdat het 0-0 was waren er penalty's, er zijn meer dan 10 penalty's getrapt en mijn eerste heb ik gescoord, maar mijn 2de heeft de keeper mooi gered waardoor we niet zijn geplaatst... :(:(:( Iedereen vertelde wel dat de halve finale ijgenlijk de finale was want het was een prachtige wedstrijd, veel strijdlust en goed tempo! Bij de tegenstander was er 1 speler die nog in eerste klasse gespeeld heeft in Cyprus. Als we naar de finale doorgingen hadden we deze zeker gewonnen en hadden we ook de 800 euro gewonnen ... maar het mocht niet zijn, het voelde echt slecht toen ik de penalty gemist had ... Maar ik ben wel verkozen tot beste speler van het toernooi ( boven die speler van cyprus ;) ) dus dat was wel nog een troost. We hebben uiteindelijk de wedstrijd voor 3de en 4de plaats moeten spelen en hebben deze met 2-1 gewonnen ( we hadden niet veel goesting meer, zeker ik niet ) en omdat we 3des zijn hebben we 2 flessen ter waarde van 120 euro samen gewonnen die we kunnen krijgen in de club! wat ook wel een mooie en leuke prijs is.

Foto's komen er niet op, maar ik zal wel terug een filmpje maken. dus dat volgt nog :)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!