rinusinkreta.reismee.nl

Gekke week

Ja ik zal maar nog eens iets schrijven zeker :), er is deze week niet veel gebeurd behalve veel feestjes. vorige maandag 3 mei hebben we om 11 uur savonds nog een wedstrijd moeten spelen met enkele erasmus mensen, en we hebben gewonnen. Het is een soort knock-out toernooi dus vanavond 10 mei spelen we terug omdat we gewonnen hebben. De dinsdag 4 mei ben ik naar Hersonissos geweest, naar Mathias ( stijntje ) een goede vriend van mij die daar nu werkt voor 7 maand in het belle-vedere hotel. we hebben daar goed gefeest en ik heb daar blijven slapen omdat de woensdag er een staking was dus ook geen les. De woensdag zelf ben ik dan met Mathias op zijn vrije dag en nog enkele animators van zijn hotel naar ' star beach ' geweest, dat is een soort resort met een mooi strand, en ligweide en waterpark. het is er echt prachtig! na een namiddag relaxen daar heb ik de bus terug genomen naar Heraklion en er was terug een geweldig feest in ons hotel omdat 2 studenten terug naar hun land gaan donderdag. dus het was een heus afscheidsfeest. Donderdag heb ik op het gemakje thuisgebleven om wat slaap in te halen want het was nodig... Omdat ik zo enthousiast was over Hersonissos en dus ook iedereen vertelde dat het zeer leuk was daar wou iedereen er dus ook naartoe, dit hebben we dus weer gedaan de vrijdagavond... mijn 2de keer in Hersonissos maar nu met een bende van 15 erasmus studenten, je kan je al voorstellen hoe gek het was :d... tenslotte was de zaterdag en zondag een rustdag voor mij :). Dus veel gefeest deze week, het was echt eens de moeite en het was zeer leuk !!!

Zie de foto's ;)

Reacties

Reacties

oma

rinus

opa zegd dat ge het daar vree lastig hebd ,zul je dat 3 maanden kunnen uithouden,geniet er maar van, maar let op dat ge toch geheel t'huis geraakt.
groetjes Opa en Oma

oma

opa zegd dat ik er nog moet bij zetten met al die meisjes

Rinus

haha, ik zal wel in 1 stuk thuiskomen en wat de meisjes betreft, het zijn maar foto's e. Maak maar dat Opa nog heel is als ik thuiskom van naar al die foto's te kijken ;)

groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!